Trist helg

Trist helg. Två ord som enkelt och rättvist beskriver denna helg. Lördagen var det pyjamas på hela dagen, ingen ork, ingen lust och inget bra på tv. Jo, mellanakten med Solala och Helen Sjöholm på Mello. I övrigt inget för mig. 
Hittade en bra (finns många!!) låt med Solala på youtube igår, lyssna och njut:
 
 
 
 
Trist helg - fortsatte på söndagen med jakt på dammråttor och ladda tvättmaskinen ett antal gånger. Slöar nu i soffan och funderar på kommande målsättning för min träning. Jag jobbar stegvis och mål ett är nått - jag går hem från jobbet varje dag. Ingen lång promenad men den motion som blir av är ändå den bästa. Bakom pannbenet ser jag bilden av mig springa 1 mil. En bild sann före utmattningssyndrom och cancer. Jag ska orka springa en mil igen! Punkt!! Vill du sätta mål för din träning så kanske några vältränade killar från Jamaica vara peppande. Varje kväll var det på hotellet helt fantastiska dansshower med olika tema som tex Hollywoodfilmer och Jamaicas historia. Jag filmade massor och gillar verkligen en av filmerna efter en av showernas slut som visar presentationen av killarna som dansade och där de visar upp sina konster. Jaja lite trams och spex också. Men ta dig tid att kolla dessa cirka 9 minuter. Sen kan du sätta upp ett eget mål för din träning...
 
 
 
 
Imponerande eller hur? Och ingenting är ju omöjligt ... eller?

Kommentera inlägget här :