Semester..

detta ljuvliga tillstånd. Att vakna klockan 04.45 och bara notera tiden utan att tänka tanken "om två timmar är det dags att gå upp, måste somna om snabbt", det är en mycket skön känsla. Jag var rädd för att förskjuta dygnet direkt nu när jag är ledig. Det brukar ju bli så. Men icke denna gång. Jag släcker tidigare (ca 23) än när jag jobbade (00.30) - jag behöver ju inte "jaga vaken tid" längre, jag har all tid i världen till förfogande nu. Stryktvätten ligger där den ligger och får så göra tills det blir väder för att ta tag i strykjärnet. Idag var det sola och bada som gällde, så skönt och 600 meter simning blev det och det är bättre än inget alls.
 
Här kommer några bilder som kan stavas  sommar och livskvalité:
 
 
 
 
 
Fortfarande, trots min ålder, brukar jag ligga och kolla på molnen och fantisera om olika saker som de föreställer, precis så där som man gjorde som barn. Att stänga ute allt runtomkring och bara följa de vita tussarna, ett helt gratis må-bra-tips. 
 
Undrar om jag igår såg storsjöodjuret också i det blå och blöta 😂 😜
 
Pöss på da där i plurret 😍
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Grattis AC! Visst är det fantastiskt! Kram påre’.

skriven

Kommentera inlägget här :