God Jul och Gott Nytt År

Hujedamej vad fort dagarna går ... om ett par dagar brakar det stora ätandet igång. Så gott det ska bli med skinka med senap, janssons frestelse lagad på julafton, ädelost (mycket stor bit), omelett med räkstuvning och en stor portion rödbetssallad. Sillbitarna kommer jag inte konkurera om, jag ställer bara fram burkarna på bordet. 
 
Ja, det mesta blir som vanligt, Kalle Anka är inget jag bryr mig om och har inte gjort på många många år, tomten dyker väl upp och till paketleken har jag köpt saker jag kan tänka mig att vinna själv 😜 och såklart kommer jag att se till att det blir lite lekar lekta och alla älskar det (två fingrar i kors), hihi....
 
Som de flesta av er redan vet så skickar jag (vi) inga julkort längre, vår tradition är ett bidrag till Cancerfonden men såklart önskar vi er alla fina sköna juldagar och att dagarna blir som ni själva vill.  
 
 
God Jul & Gott Nytt År!
 

Kommentera inlägget här :