Trött, tröttare, tröttast

Ja det är jag det ikväll. Sov inte mycket natten som var. Ögonen svider ikväll av trötthet. Men jag ger mig 17 på att kl 23 är tröttheten som bortblåst. Det har liksom hänt förr. Jag är inte ensam om att vara trött ikväll... Nödenolusten har haft förmånen att umgås med yngsta barnbarnet, drygt 19 månader ung liten tjej, hela dagen. De har lekt, varit på promenad ( jag såg dem på lunchen) och varit nära varandra hela dagen. Efter en sådan dag är det en skön känsla att vara trött på kvällen. Heja farfar. Jag ringde hem sent på em och bara att höra lilla Julia i bakgrunden gjorde mig glad. Hejå (hejdå) hörde jag innan samtalet avslutades. Men goa gulle. Jag får försöka spela upp ljudfilen hejå  ikväll inom mig så kanske jag kan somna i tid. Det skulle behövas så jag orkar veckan ut. 
 
Så här avslappnad tänker jag att jag vill vara: 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :