En ny kvinna i vårt hus

Lite stel men ganska relaxad och kaxig. Älskar henne och gjorde från första stund när jag såg henne. Vi konkurrerar inte om nödenolusten, haha. Det sägs att de affärer man ångrar är de man aldrig genomförde. Tur att Isabelle fick följa med hem från Kreta, annars hade jag fått åka tillbaka och då hade hon blivit väldigt dyr...
 
 
Man kan tro att jag varit modell... utom för en sak. 60+ och de brösten stämmer inte. Lite mer häng hade passat bättre. Lite mer volanger runt magen hade också varit på sin plats... Det fanns massor av kvinnofigurer i alla möjliga och omöjliga ställningar, men jag gillade den här bäst. Jag föll helt enkelt pladask vid första ögonkastet. Så nöjd att damen fick följa med hem. Hon har fått sin plats på skänken i vardagsrummet:
 
 
Helt ok för mig om du tycker hon är ful. Smaken är som baken och olika är bra. Tjingeling!

Kommentarer :

#1: Isabell Hedberg

Cool ju! :D
Kram!

Svar: Visst är hon. Kram!
AC

skriven

Kommentera inlägget här :