Dags att önska er alla...

en riktigt skön och God Jul och jag gör det egotrippat med mig själv i  fokus. Kom inte på nåt bättre och blyg är jag inte .. och dessutom så ville inte nödenolusten vara med på bild. Han tog en promenad efter att ha fotat mig. Mobilen är lika död som igår men jag kan hålla mig glad ändå. Skinkmacka med stark senap till frukost gjorde susen för humöret. Å andra sidan var jag inte alls på dåligt humör före mackan heller. Men helt nöjd ska man väl inte vara så jag framför härmed lite klagan över att snön är borta. Det var så vitt och vackert för bara några dagar sedan. Jag vill ha mycket snö! 
 
Rulla tummarna idag tills äldsten med familj trillar in idag. Det får bli en bok att sjunka in i.. och så provsmak lite julgodis så jag säkert veta att det går att bjuda på imorgon. Men hörrni ha det nu så gott och
 
 
 

Kommentera inlägget här :