Fram och tillbaka

 Blicka framåt eller titta bakåt? Tja, en kombo av båda kanske. Har suttit och läst min gamla blogg
Kruttanten ikväll. Jag sparade alla texter på datorn innan jag stängde ner bloggen. I maj 2012, en månad efter avslutad cytostatikabehandling blev jag  friskförklarad.  Sedan följde halvårskontroller i fem år för "slutgiltig" (och det hoppas jag att det så förblir) friskförklaring. Äntligen kan jag läsa om  sjukdomsperioden utan att bli ledsen. Idag gladde jag mig istället åt alla fina bilder på barnbarnen och all omtänksamhet de visade mig under den perioden. Jamen så små de var 2012: 3, 4 och 6 år. Hur fort gick det att den äldsta om mindre än ett halvår fyller tonåring??
 
 
Hittade också, på datorn, filen där jag påbörjat skrivandet av min bok. Haha undrar vilket decennium jag ska bli klar med den?? Men, ok jag blev lite inspirerad att sätta fart på skrivandet när jag läste bloggen så jag hoppas på en kall snörik vinter, det vore ett perfekt skrivarväder. Kanske en tur i skidspåret efter varje avslutat kapitel...
 
Lite framåtblick blev det också ikväll...till den där måndagen om fem veckor... men det är hemligt så det skriver jag inte om. Pilutta er!  Nu blir det tv-time... 

Kommentera inlägget här :