Grrr.. så frustrerande

I några veckor har jag haft en låt på hjärnan, en gammal favorit. Hörde den för några år sedan på stranden på Kap Verde. Jag hör melodin i huvudet men kan inte för allt smör i Småland komma på en enda textrad och inte heller gruppens namn. Jag har googlat och letat på youtube. Inget resultat och det är så frustrerande... men så lätt ger inte e enviser mänske som ja upp. To be continued...
 
Jag sov på saken (se gårdagens blogginlägg) och med gott lagarbete är fönstren putsade på insidan och alla stjärnor och ljusstakar på plats. Det bidde wedit grant. 
Slingorna till balkong och altan får vänta ett tag. Syster M blir så chockad om jag blir klar i väldigt god tid med det som ska fixas till advent och jul. En chockad syster vill jag inte ha på mitt samvete 😀🤣 
 
Det har varit en kall och fin dag och jag fångade lite skönhet på gräsmattan:
 
Bludderi bluddera nu får de va bra för ida...

Kommentera inlägget här :